Zamówienia realizowane są w przeciągu 2-3 dni roboczych.
Po zrealizowaniu przez nas wysyłki zamówienia, na wskazany w zamówieniu adres mailowy, otrzymasz informację od przewoźnika DHL o statusie przesyłki oraz jej numerze. Możesz sprawdzić status swojej przesyłki wyszukując numer przesyłki na stronie https://www.dhl.com/pl-pl/home/sledzenie-przesylek.html
Aby otrzymać naszą ofertę:
- Skontaktuj się z Biurem Nanili Professional pod numerem tel. 790 274 556 albo mailowo na adres gabinety@nanili.pl
- Znajdź Opiekuna Marki, który działa w Twoim regionie
- Zarejestruj się poprzez formularz rejestracyjny dla profesjonalistów
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego i pozytywnej weryfikacji, w przeciągu 2-3 dni otrzymasz informację na wskazany w formularzu adres mailowy o aktywacji swojego konta profesjonalisty.
Dokładamy wszelkich starań, aby produkty profesjonalne Nanili Professional docierały wyłącznie do profesjonalistów. Upewnij się, że podczas wypełniania formularza załączyłeś odpowiedni dyplom kosmetologa lub technika usług kosmetycznych.
Jeśli wybierasz płatność za pobraniem: 20 zł
Jeśli wybierasz płatność przelewem: 17 zł
A jeśli złożysz zamówienie powyżej 500 zł to nie doliczamy kosztów wysyłki!
Tak, skontaktuj się z Biurem Nanili Professional jak najszybciej, a my, jeśli będzie to możliwe, wprowadzimy zmiany do Twojego zamówienia.
Tak, podczas składania zamówienia zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę VAT, a następnie uzupełnij wszystkie pola w formularzu zamówienia. UWAGA! Zamówienia, które nie będą miały zaznaczonego pola “Chcę otrzymać fakturę” będą automatycznie rozliczane na podstawie FAKTURY IMIENNEJ.
Oferujemy wysyłkę do krajów Unii Europejskiej - aby złożyć zamówienie napisz do nas na adres sklep.nanili.pl.
Nie, żaden z naszych kosmetyków nie był testowany na zwierzętach.
Tak! W żadnym w naszych produktów nie znajdziesz żadnego składnika pochodzenia zwierzęcego.