Tworzone by służyć cerom problematycznym

Krok 1

Inspiracje

Punktem wyjścia do powstania kosmetyków Nanili Professional® były problemy skórne: trądzik młodzieńczy, trądzik u osób dojrzałych, skóra tłusta, trądzik różowaty, skóra sucha, przebarwienia, cera naczynkowa.
Jako specjaliści od lat związani z branżą kosmetyczną, zetknęliśmy się z wieloma osobami, które desperacko szukały sposobów na ich rozwiązanie: odwiedzały co raz to nowe gabinety kosmetyczne, rozpoczynały kurację Izotretynoiną, testowały na sobie domowe sposoby na trądzik o wątpliwej skuteczności. Bardzo zależało nam na tym, aby nasz produkt ich nie rozczarował.
Krok 2

Rozmowa

Zanim przystąpiliśmy do pracy nad formułą naszych kosmetyków, odwiedziliśmy setki gabinetów kosmetycznych. Pytaliśmy kosmetologów o największe problemy pacjentów, którzy się do nich zgłaszają, o to jakie kosmetyki przydałby się im w gabinecie i czego oczekiwaliby od nowej linii kosmetyków do cer problematycznych. Chcieliśmy, aby produkty jakie opracujemy były jak płaszcz szyty na miarę. A kto lepiej niż sami zainteresowani wytłumaczy nam, czego aktualnie brakuje na rynku?

Krok 3

Kreacja

Uzbrojeni we wszystkie te informacje przystąpiliśmy do działania. Postanowiliśmy stworzyć linię produktów, dzięki którym będzie można wykonać wiele różnych zabiegów, odpowiednio łącząc ze sobą poszczególne preparaty. Tym sposobem znacząco minimalizujemy ilość kosmetyków niezbędnych w gabinecie.
Dobierając składniki kosmetyków, kierowaliśmy się przede wszystkim skutecznością. Nie chcieliśmy, aby ograniczała nas filozofia marki. Naszym celem były kosmetyki, które faktycznie rozwiązują problemy skórne, dlatego postawiliśmy na wysokie (ale jednocześnie bezpieczne dla skóry) stężenia składników aktywnych różnego pochodzenia. 
Krok 4

Testy

Każdy produkt był uważnie testowany i poddawany surowej ocenie specjalistów. Gdy jakiś składnik nie zdawał egzaminu, zastępowaliśmy go innym, tak by osiągnąć maksymalnie wysoką skuteczność. Tym sposobem powstały produkty, umożliwiające przeprowadzenie zabiegu, dostosowanego idealnie do potrzeb każdego klienta.

Krok 5

Detale

Gdy formuła kosmetyków była gotowa i zatwierdzona, nazwaliśmy je Nanili, co oznacza piękną skórę w języku hawajskim (z hawajskiego: nani-piękna, ili-skóra).
Hawaje to świat harmonii i piękna. Decydując się na nazwę inspirowaną tą kulturą, chcieliśmy podkreślić, że efektem stosowania naszych kosmetyków jest zdrowy wygląd oraz piękna skóra w każdym wieku. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.